Toyota Assistance — ви користуєтесь автомобілем, а «Тойота» піклується про нього
В офіційній дилерській мережі ПІІ «Тойота-Україна» діє унікальна програма допомоги в дорозі під назвою Toyota Assistancе. Купуючи офіційний автомобіль Toyota, його власник автоматично отримує професійну підтримку та допомогу в дорозі не тільки у технічних питаннях, але й у нестандартних ситуаціях. Послуга Toyota Assistance діє протягом 3-х років з дня першої реєстрації автомобіля без обмеження пробігу.
Звертаємо вашу увагу на те, що програма Toyota Assistancе унікальна у своєму класі і що в межах цієї програми надається безпрецедентно повний спектр послуг із підтримки автомобіля в дорозі. Програма допомоги в дорозі Toyota Assistance впроваджена в офіційній дилерській мережі ПІІ «Тойота-Україна» 2005 року та передбачає цілодобову інформаційну підтримку та професійну допомогу в дорозі. Toyota Assistance унікальна тому, що включає в себе чимало безкоштовних для клієнтів послуг та діє в 35 країнах Європи.
Загальні умови програми Toyota Assistance
Обслуговування за програмою Toyota Assistance здійснюється протягом 3 років з дня придбання автомобіля Toyota (початку дії гарантії). Протягом усього гарантійного терміну програма Toyota Assistance забезпечить власникам автомобілів марки Toyota спокій та впевненість як під час поїздок на власному автомобілі по території України, так і під час автомобільних подорожей у будь-яку з країн Європи.
Автомобілі, що обслуговуютьсяЗа програмою Toyota Assistance обслуговуються всі нові автомобілі марки Toyota, які були придбані в офіційних дилерів Toyota в Україні, за винятком:
— Автомобілів Dyna, Coaster або їх модифікацій;
— Автомобілів, які були переобладнані без дозволу виробника (машини швидкої допомоги, катафалки тощо);
— Обслуговування таксі та шкільних автомобілів обмежується швидкою допомогою та буксируванням.
Зміна власникаМожливість користуватися послугами за програмою Toyota Assistance автоматично надається кожному наступному власникові автомобіля до закінчення трирічного терміну гарантії автомобіля. Для того, щоб упевнитися в тому, що новий власник автомобіля отримав доступ до цих послуг, рекомендуємо якомога швидше після придбання автомобіля надати у розпорядження служби Toyota Assistance всі дані щодо новопридбаного автомобіля та його нового власника.
Запит необхідно надіслати за адресою:ПІІ «Тойота-Україна»
проспект Московський, будинок 24-Б
м. Київ
04655
ВиняткиОбслуговування за програмою Toyota Assistance не може бути здійснено в разі:
— Участі у будь-яких заходах, пов’язаних з автомобільними перегонами і подібними випробуваннями;
— Навмисного порушення законів, які діють у місцевості, якою подорожує власник автомобіля;
— Подій, викликаних війною, революцією, масовими заворушеннями, страйками, терористичними актами, радіоактивним забрудненням будь-якого походження, землетрусами, атмосферними явищами або будь-якими іншими форс-мажорними обставинами;
— Організації власником автомобіля або будь-якою іншою стороною надання послуг, зазначених у цих загальних умовах, без попереднього отримання згоди з боку Toyota Assistance;
А також:
— Не передбачено надання допомоги у разі пошкодження вантажу або втрати прибутку через проблемами з автомобілем, які унеможливлюють його використання;
— Послуги надаються за умови, якщо це можливо у конкретній місцевості, особливо це стосується проживання у готелі та прокату автомобіля;
— Toyota Assistance не несе відповідальності за збитки, які можуть бути викликані використанням наданих послуг або рекомендацій.
Відшкодування витратУ разі виникнення витрат через проблеми з автомобілем, які унеможливлюють його використання і на які власник автомобіля отримав згоду від програми Toyota Assistance, слід вислати рахунок-фактуру, що відображає зазнані витрати, за адресою:
Гарант-АСІСТАНС
проспект Перемоги, 57, офіс 513
м. Київ
03113
Види допомоги за програмою Toyota Assistance
З метою забезпечення високого рівня задоволеності покупців компанія «Тойота» надає власникам автомобілів марки Toyota можливість скористатися послугами за програмою допомоги в дорозі Toyota Assistance. Добре відома якість Toyota у поєднанні з досвідом та перевагами обслуговування, які надаються службою Toyota Assistance, гарантують власникам автомобілів марки Toyota душевний спокій під час поїздок на власному автомобілі на різні відстані.
Випадки, коли можна звернутися за допомогоюДопомогу за програмою Toyota Assistance може бути надано в разі, якщо:
— Сталася механічна поломка;
— Закінчилося пальне;
— Розрядився акумулятор;
— Спустило колесо;
...
Види допомоги залежно від відстаніДопомога на відстані до 50 км:Оперативний виїзд ремонтної бригади
У випадку, якщо через поломку, що малоймовірно, ваш автомобіль не зможе самостійно рухатися, Toyota Assistance за свій рахунок:
— Забезпечить оперативний виїзд на місце представників фірми, що займається буксируванням;
— Буде вимагати від цієї фірми здійснити нескладний ремонт на місці події.
БуксируванняУ випадку, якщо спроба відремонтувати автомобіль на місці виявиться невдалою або недоцільною, Toyota Assistance забезпечить його доставку на найближчу до місця події станцію технічного обслуговування дилера автомобілів Toyota. За необхідності забезпечити безпечну стоянку автомобіля до ранку перед початком ремонтних робіт, Toyota Assistance оплатить вартість стоянки, однак ця сума не може перевищувати 74,00 євро. Крім того, службою допомоги буде здійснено транспортування будь-якого причепа (зі стандартним 50-мм буксирним пристроєм), якщо він приєднаний до несправного автомобіля, до дилера Toyota.
Рекомендації та порадиУ випадку виникнення будь-якої проблеми, як то у разі викрадення автомобіля, втрати кредитних карток, хвороби, якщо вам потрібна юридична консультація або просто порада, служба Toyota Assistance завжди готова надати консультацію або надіслати повідомлення кожному клієнту, якому необхідна інформація. Можливо, ми не зможемо покрити витрати, необхідні для вирішення проблеми, але Toyota Assistance безумовно допоможе знайти рішення.
Допомога на відстані понад 50 кмДоступні всі види допомоги, які надаються на відстані до 50 км від місця проживання власника автомобіля (див. вище).
Повернення відремонтованого автомобіляЯкщо відремонтований автомобіль необхідно буде повернути від дилера Toyota, який знаходиться на відстані понад 50 км від місця проживання власника автомобіля, тоді за вимогою власника Toyota Assistance оформить та сплатить проїзд однієї особи залізницею в один бік до місця ремонту автомобіля. Якщо подорож залізницею перевищуватиме 6 годин, у якості альтернативи може бути надано авіаквиток бізнес-класу.
У випадку, якщо поломка сталася за 50 км від місця проживання основного власника автомобіля і дилеру Toyota не вдалося відремонтувати автомобіль того ж дня, тоді водій і пасажири можуть скористатися наступними послугами:
ГотельЯкщо власник автомобіля бажає зупинитися неподалік від місця ремонту свого автомобіля на сам час ремонту, тоді Toyota Assistance сплатить проживання водія та його пасажирів у готелі, але на термін не більше чотирьох ночей. Вартість проживання не повинна перевищувати 112,00 євро на одну особу за ніч. Ця послуга надається у випадку, якщо це можливо у конкретній місцевості. Харчування, а також інші витрати, пов’язані з проживанням в готелі, сплачуються власником та пасажирами самостійно.
Автомобіль на замінуЗа бажанням власника на час ремонту Toyota Assistance може надати йому в користування автомобіль такого ж типу. Такий автомобіль може бути надано на строк не більше трьох днів. Toyota Assistance зробить все можливе для надання автомобіля на заміну. Проте, служба допомоги не несе відповідальності за ймовірні незручності, пов’язані з неможливістю надання цієї послуги у конкретній місцевості або з неможливістю компанії, яка надає автомобілі на прокат, надати власнику автомобіль. Всі додаткові витрати окрім оплати прокату автомобіля, покриваються власником.
Продовження мандрівкиToyota Assistance оформить та сплатить проїзні документи першого класу для водія та пасажирів, що дозволить їм продовжити подорож у заплановані ними місця призначення (у межах певної території), або повернутися до місця проживання власника (країни реєстрації автомобіля). У випадку, якщо подорож залізницею перевищуватиме 6 годин, надається авіаквиток бізнес-класу.
Допомога за кордономДоступні всі види допомоги, які надаються на відстані до і понад 50 км від місця проживання власника автомобіля (див. вище).
Доставлення запчастинУ випадку, якщо автомобіль неможливо відремонтувати оперативно через відсутність певних запасних частин, за вимогою власника автомобіля Toyota Assistance знайде та забезпечить доставлення таких запчастин дилеру Toyota, який здійснює ремонт. Вартість запасних частин сплачується власником, якщо заміна таких деталей не передбачена умовами гарантії виробника.
Надання водіяУ разі, якщо особи, допущені до керування автомобілем і які подорожують в автомобілі, не зможуть за станом здоров’я керувати автомобілем для продовження подорожі, Toyota Assistance за власний рахунок надасть водія. Він допоможе пасажирам дістатися до місця проживання власника автомобіля або продовжити шлях до запланованого місця призначення (у межах певної території). Всі додаткові витрати, крім надання водія, покриваються власником.
Повернення автомобіля дилерові ToyotaЯкщо ремонт автомобіля неможливий, Toyota Assistance покриє витрати на повернення автомобіля дилерові Toyota, якого вкаже власник, а також організує це повернення.
Як скористатися програмою Toyota Assistance
У випадку виникнення проблем з автомобілем Toyota, звертайтеся у будь-який час за телефоном у Києві:
(044) 494-22-98.
Для здійснення дзвінка з мобільного телефону радимо набирати номер у міжнародному форматі:
+380 44 494-22-98.
Служба допомоги Toyota Assistance працює цілодобово, без перерв та вихідних.
Послуги, передбачені програмою Toyota Assistance, надаються компанією «Гарант-АСІСТАНС».
Картка Toyota Assistance
При купівлі автомобіля в офіційного дилера Toyota в Україні власник отримує картку Toyota Assistance, на якій вказано всю основну інформацію, необхідну для того, щоб звернутися за допомогою за програмою Toyota Assistance:
— прізвище, ім’я, по батькові власника;
— реєстраційний номер автомобіля;
— дата продажу;
— номер шасі.
Рекомендуємо мати картку при собі під час поїздок на автомобілі.
Інформація, яку необхідно надати оператору:
1. Назвіть своє ім’я та реєстраційний номер свого автомобіля або шасі.
Це дозволить встановити вашу особу та визначити ваші права.
2. Надайте номер телефону або факсу, за яким з вами можна зв’язатися.
Це забезпечить зворотній зв’язок і надасть можливість інформувати вас про поточний стан ремонту.
3. Вкажіть місцезнаходження свого автомобіля.
Таким чином співробітник служби Toyota Assistance зможе прибути до місця події, щоб надати вам допомогу.
4. Назвіть назву моделі та номер шасі свого автомобіля.
Це необхідно для того, щоб знайти потрібні запчастини та визначення обладнання, які необхідно доправити до вас.
5. Реєстраційний номер автомобіля та його колір.
Це полегшить пошук вашого автомобіля службою допомоги на місці події.
6. Опишіть проблему.
Знаючи, що сталося з машиною, оператор зможе зорієнтуватися щодо способів вирішення проблеми.
7. Інші поради.
Регулярно здійснюйте технічне обслуговування свого автомобіля в офіційного дилера Toyota. Це найкращий спосіб уникнути будь-яких проблем під час використання автомобіля марки Toyota. Не робіть нічого, не попередивши службу Toyota Assistance і не отримавши від неї схвалення на такі дії.
Територія дії програми
Скористатися послугами програми Toyota Assistance можна у таких країнах:
Австрія; | Германія; | Італія; | Норвегія; | Турція* (європейський сектор); |
Андорра; | Гібралтар; | Кіпр*; | Польша; | Україна; |
Бельгія; | Греція; | Ліхтенштейн; | Португалія; | Фінляндія; |
Болгарія*; | Данія; | Люксембург; | Республіка Сан-Марино; | Франція; |
Ватикан; | Ірландія; | Мальта*; | Руминія*; | Чехія*; |
Великобританія; | Ісландія*; | Монако; | Сербія і Чорногорія*; | Швейцарія; |
Венгрія*; | Іспанія; | Нідерланди; | Словакія; | Швеція. |
* Якість обслуговування у цих країнах може відрізнятися залежно від місцевої ситуації.